2008. október 23.

Ima

Ma igen morcos hangulatban indult a nap. Nem tudom, mi az oka. Lehet, hogy nincs is. Így még inkább szégyenlem a viselkedésem, a durcáskodásom. Megerőltetem magam a nap hátralevő részében. A fiúk alszanak, így kicsit kikapcsolódom a blogon. Máris jobban érzem magam. Olyan sok szép imát olvastam már a többieknél, én is a Jóistent hiszem, bár erről még nem beszéltem. Szeretnék én is megosztani veletek egy imát, amit mindig elmondtam/olvastam, míg Ábelt a hasamban hordoztam. Mostanában elhanyagoltam, sajnos. Ez a Szent Mónika közösség napi imája:
Mennyei Atyánk,
minden ajándék és öröm osztogatója,
aki nekem az édesanyai hivatást adtad,
hálát adok neked és áldom szent Nevedet.
Úr Jézus!
Kérlek, növeld hitemet, erősítsd reményemet,
és tökéletesítsd szeretetemet,
hogy jó keresztény édesanya lehessek.

Szentlélek Úristen,
erősíts engem, hogy életem minden nehézsége közepette
se szánjek meg gyermekeink hitéért imádkozni.
Segíts minket Urunk,
-hogy gyermekeinket életünk példájával vezessük Tefeléd.
-hogy amikor gyermekeinkkel foglalkozunk, jóságos higgadtság, tekintély és szeretet áradjon belőlünk.
-hogy figyelemmel kövessük gyermekeink jellembeli fejlődését és meg tudjuk óvni őket a rossz környezeti befolyásoktól.
-hogy keresztény életünk oly vonzó legyen gyermekeink számára, hogy azt kövesség és másokra is átsugározzák.
-hogy gyermekeink tiszteljék a Szentatyánkat, ragaszkodjanak az Egyházhoz és együttműködjenek lelkipásztorainkkal.
-hogy ha gyermekeink közül valamelyik meghívást kapna a papi vagy szerzetesi életre, azt hálásan elfogadjuk és támogassuk.
-hogy gyermekeink életük csalódásai, veszélyhelyzetei vagy testi megpróbáltatásai közepette is megtapasztalják gondoskodó szeretetedet.
-hogy ha az élet útvesztőiben egyik vagy másik gyermekünk megrendülne hitében és letérne a helyes útról, őt akkor is szeretetünkkel, türelmünkkel és imáinkkal segítsük, hogy visszataláljon Hozzád.
-hogy ha gyermekeink megbántanak, eltávolodnak tőlünk, vagy hálátlanok velünk szemben, mi akkor is teljes bizalommal terjesszük eléd kéréseinket.
-hogy gyermekeink családjában a Te békéd és szereteted uralkodjon, és unokáink is erősödjenek hitükben.
-hogy amikor más édesanyákkal találkozunk, fel tudjuk ébreszteni bennük a Közösségünkhöz való tartozás vágyát.
-különösen könyörgünk a mai napon ... gyermekért,...
Könyörögjünk!
Szűz Mária, égi Édesanyánk,
eszközöld ki számunkra is az az örömet,
amiben Szent Mónikának volt része,
amikor láthatta fia életében a hit diadalát.
Úr Jézus, kérünk add meg nekünk szülőknek
és gyermekeinknek azt a nagy kegyelmet,
hogy majd együtt örvendezhessünk a Te dicsőségedben
az egész örökkévalóságon át.
Ámen.

3 megjegyzés:

  1. KÖSZÖNÖM!!!! Könnyek a szememben....
    "hogy ha az élet útvesztőiben egyik vagy másik gyermekünk megrendülne hitében és letérne a helyes útról, őt akkor is szeretetünkkel, türelmünkkel és imáinkkal segítsük, hogy visszataláljon Hozzád."-egyik gyermekem sajnos....(
    Kézikönyvem szent Monika élete.
    Anyukám mesélte,hogy célzatosan kaptam ezt a nevet.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Barbi. Szépen indult a napom.
    puszi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online