2008. október 6.

Dupla-táska







Végre valahára elkészült a táskám!
Legalább addig készült, mint a Luca-szék. Sajnos, a fotókhoz nem tudtam igazán szépen kivasalni, ugyanis a vasalóm megadta magát. Az egész táska az elsőtől az utolsó öltésig kézzel készült. Direkt, a táska színeihez nem passzoló, pink cérnával tűztem. Egyik oldala őszi, a másik tavaszi hangulatú. A két réteg között vatelin van. A vállpánt két ágát gombok fogják össze mindkét oldalon. A zsebek egy régi kinőtt, szétbontott ingről vannak. Nagyon szerettem, de most már ez a sorsa. A tavaszi oldal teljesen egyszerű, épp elég volt az őszivel végezni!
Ma fel is avatom! Ábel, Saci nagyi és én vásárolni megyünk!



1 megjegyzés:

  1. Szia Barbi !
    Klassz lett a táskád. Milyen érdekes, pont ezt a szabásmintájú táskát készítettem el életemben először. (nem is a hímzettet) Érdekes volt összeállítani. A Tiéd nagyon érdekes ezzel a kifordítom, befordítom megoldással:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online