2008. október 15.

Autumn leaf


Amotae tervezett egy helyes kis őszi mintát hulló levelekkel.
Arra kért mindenkit a blogján, hogy ha valaki kivarrja, mutassa meg neki. Örömet szerettem volna neki szerezni, mert ő is szokott nekem a sok ötletével. Egyik nap megláttam, másik nap kivarrtam. A színek kicsit mások lettek. Talán ollóőr lesz belőle apró mérete miatt. Az aidát kávéval festettem meg, ez a festett példányok közül egy haloványabb darab. Még mindig érezni az erős fekete illatát! A hátára egy kis általam bütykölt fimo-gombot varrtam.
Hogy tetszik Évi?

6 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon tetszik :)))
    Köszönöm, hogy megmutattad :)i

    VálaszTörlés
  2. Szépek a színei. Miközben nézegettem azon gondolkoztam, hogy azt a kis gombocskát vehetted, vagy készítetted. de már látom ... nagyon szép lett.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! És tetszik a gombocskád:-)

    VálaszTörlés
  4. Milyen kis hangulatos, aranyos párnácska! Hogy lehet ilyen szép szabályos formájú gombot készíteni?

    VálaszTörlés
  5. Princi! A gombot egy sajtnyomóval készítettem. Volt egy kis műanyag nyomóformám, amin a pikk, a kőr, az ász és a káró van. A pikk pedig pont olyan, mint egy kis levél. :-)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Barbi, szétnézek a konyhában, hátha találok valami hasonló alkalmatosságot!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online