2008. szeptember 1.

Lábujjficam











Annyi minden történ az utóbbi napokban.
Először is, a hét elején nem került ki olyan érdemleges munka a kezeim közül, amit megmutathattam volna.
Másodszor, az én kedves férjecském lenyúlta a fényképezőgépet, ugyanis a környékünkön ralli volt és ő azt imádja. Három napig szinte alig láttam, készített egy halom videót a csikorgó fékekről, porfelhőkről... Tehát, most jutottam hozzá képeim forrásához.


Ráadásul kificamodott a lábujjam! Tudom, hogy hülyén hangzik és még hülyébb a története. Egyszer már törtem el lábujjamat, akkor belerúgtam este a sötétben a fotelbe. Akkor eltört, az orvos kinevetett, hogyan lehet eltörni egy lábujjat. Hát kérem, így! Ja, és mikor megkérdezte, hogy melyiket törtem el, 4. helyett azt mondtam, hogy a gyűrűset... Ez pár éve történt. Most megismétlődött a rémtett.
Pici fiam sütőtökkel, céklával stb. teleköpködött pihenőszékét (ülni még nem tud, ezért most még ebben etetem) súroltam ki, a fürdőszobából épp az erkélyre vittem volna, hogy megszáradjon és belerúgtam az ajtófélfába. Itt meg kell jegyeznem, hogy az egész lakásban alig van ajtó... Szóval, belerúgtam, kiabáltam egy nagyot és kivittem a széket. Azt hittem, ennyi. Ám pár perc múlva elkezdett lilulni, bedagadni. Ez ugyanaz a lábujj volt, mint anno a másik, csak most a jobb lábamon. Végül kiderült, hogy nem tört el, csak kificamodott. Pár napig totyogtam, mint egy galamb. Most már jobb, de hosszú távon megfájdul. Képet is készítettem róla, de úgy gondoltam, nem borzolom vele a kedélyeket.

Öröm az ürömben, hogy így a héten a család minden tagja elvitte egyszer Ábelt sétálni, hogy kíméljék a lábamat.

Így nyertem egy kis szabadidőt, ami alatt többek között megvarrtam a kis ollóőrömet. A hátulján a Barbiból a B kicsit elcsúszott, de szerintem tűrhető. A zsinórját körmönfonással készítettem. Érdekessége még, hogy furamód textilekre vasalható merevítő anyagra (talán vetex a neve) varrtam. Igen miniatűr és szemet megerőltető munka volt.

4 megjegyzés:

  1. Szeretem ezeket az apróságokat. Sokszor vagyok úgy, hogy nagy munkához nincs is kedvem, de egy ilyen ollóőrt bármikor :-)
    Nagyon szép lett. A zsinór alatt az oldalán látható csipkeszegélyt kell érteni? Nem is hallottam még a körmönfonásról.

    VálaszTörlés
  2. Elfelejtettem bocsánat. a lábujjadnak jobbulást:-)
    A történet aranyos volt:-)

    VálaszTörlés
  3. Körmönfonással (azaz 5 ujjon fonással) a madzag készült, amivel a pici "párnát" az ollóhoz kötöttem. Köszi, már jobban van a lábam. :-)

    VálaszTörlés
  4. Ó más értem. Majd átnézem alaposabban . Nem ismerem ezt a technikát.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online