2008. szeptember 3.

Körmönfonás








Ma sokminden került fel a blogra, volt időm, Ábel az egyik nagyival sétált. Múltkor feltettem az ollóőrömet, annak a zsinórja körmönfonással készült. Ha valaki nem ismeri ezt a fonási technikát, annak kedvéért felteszem azt a képet és leírást, amit még a főiskolán készítettem. A felső két kép egy könyvből van, ez ugyanúgy működik, csak nem 5 hanem 7 szál fonállal. Remélem, olvasható az én jegyzetem is. Ezek a zsinórok jók akasztóknak, cipőfűzőnek stb. A fantáziátokra bízom.


2 megjegyzés:

  1. Szia Barbi! Most találtam ide. Ez tök jó! Látom, senkit nem izgatott fel, de én örülök neki, kipróbálom, köszi! Végre megértem azt is, honnan származik a "körmönfont" kifejezés.

    VálaszTörlés
  2. szia! Most taláétam meg végre,hogy is kell ezt csinálni.Cserekként tudtam,de már elfelejtettem és meg akartam mutatni a gyerekeknek hogy is kell mert én nagyon szerettem .Köszi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online