2008. szeptember 18.











Elkészült nagy kutyafuttában az utolsó percben a dévai gyerekeknek szánt ajándékom másik fele (az ujjbábokat már mutattam). Szerettem volna még párnákat is varrni, de ezzel is lassan haladtam, remélem odaér Zsuzsához időben! Kicsit túlvállaltam magam. A kis noteszekre a díszgombokat fimóból készítettem. Mindegyik elején van egy kis zseb egy tollnak. Belül pedig kis jegyzetpapíroknak. A belevaló füzetkét is én gyártottam, mivel nem szabvány méretű lett a borító. Remélem, hogy a gyerekeknek tetszeni fog és a hasznukat veszik majd!

4 megjegyzés:

  1. Milyen jók lettek! Nagyon ötletes borítókat csináltál, ügyi vagy!:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a borítók! Ábel mellett is nagyon szorgalmas vagy! Gondolom jólesik neked is varrogatni a baba mellett, én is így vagyok vele! Köszönöm a dekupázspapír linket, még mindig csak a feléig jutottam a kínálatnak :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók lettek!! Tuti tetszett a Dévai gyerekeknek!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online