2008. augusztus 14.

Megnyitó

Ünnepélyesen megnyitom ma született blogomat!
Nagyon zöldfülű vagyok ilyen téren. Az első bejegyzést is nagyon nehezen hoztam össze.
Hogy miért kezdtem bele?
Az egész nagyon banálisan indult. Böngésztem a neten, mint oly sok millióan, kerestem a hobbimhoz kapcsolódó oldalakat. Rátaláltam Csilla böködéjére, és rajta keresztül sok más böködőre, és teljesen bezsongtam! Gyönyörű munkáik vannak!
Szeretnék én is a nyomdokukba lépni, és várom a véleményüket munkáimról!
Tanítónő vagyok, vizuális nevelés műveltségi területtel. Végtelenül szeretek a gyerekekkel mindenfélét bütykölni. Most itthon vagyok fél éves kisfiammal, Ábellel. Mellette nem sok időm van, de ha mégis akad, és elintéztem a háztartási teendőimet is, akkor varrócskázom! Festeni is nagyon szerettem, de ez most függőben van a vegyszerek használata miatt. Nem szeretném, ha a fiam a terpentinszaggal azonosítana. Egyébként is nehéz eset vagyok, a festésre hetekig, hónapokig készülök (még ha van ötlet, akkor is), igaz ugyan, hogy ha végre megjött az ihlet, 2 nap alatt végzek egy nagyobb képpel is. Szóval bővebb a termés varrás-fronton.
Remélem, hogy én is inspirállak majd, ahogy engem a többiek oldala, és kincseim a te örömöd forrasai is lesznek, nem csak az enyémek!

1 megjegyzés:

  1. Szia Barbi!

    Nem is tudom mit írhatnék. Megtisztelsz hogy engem említesz meg mint ihletadót:-) Megható, mert valami hasonlót írtam annó én is az első bejegyzésemben és most az jut eszembe, hogy lesz majd valaki aki pontosan a Te blogod nézegetése után dönt majd úgy, hogy belekezd ebbe a szép hobbiba, vagy éppen a blogírásba.
    Nagyon örülök, hogy találkoztunk, felveszlek a tűbarátnők névsorába, hogy be tudjak kukkantani hozzád amikor csak kedvem tartja:-)
    Most pedig körülnézek Nálad.:-)
    Csilla

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online