2008. augusztus 25.






23-án lettem 30 éves! Nem izgata a kor, de azért most azt mondtam magamban, hűha... Mindig szerettem volna egy meglepetésbulit, amikor kinyitja az ember az ajtót, felkapcsolja a villanyt, és egyszerre ordít a fülébe az összes barátja és a családtagjai. Sokszor megemlítettem már a családnak, idén reménykedtem is, mert kerek az évforduló, de nem vette a lapot senki.
Persze, nem bánkódom, mert így is csodásan sikerült! Nagyon sok szép és találó ajándékot kaptam, de egyet meg is mutatok, ami passzol a blogomhoz.
Ez a varródobozka!
Klasszikus kis textilbevonatú. Nagyon tetszik így is, de majd azért egyedivé varázsolom, barbissá.
Majd akkor is megmutatom. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online